Sammanfattning av veckan

Denna helgen firade vi Mandis. Förfest hemma hos henne och sedan krogen. Jättemysigt även om stället var något sunkigt.

Denna veckan var jag i skolan i måndags men kände mig inte riktigt bra. I tisdags mådde jag så dåligt att jag knappt inte kunde gå och kunde inte äta. Sov bara hela dagen. Igår var det lite bättre, då klarade jag att gå från soffan till köket ganska bra, men halsen gjorde för ont för att jag skulle kunna äta. Så sammanfattningsvis har jag de senaste tre dagarna bara fått i mig ljummet te, äppeljuice och proviva fruktdyck. Börjar känna mig hungrig men kan inte äta pga av halsen som iof blivit bättre. Har en jättejobbig hosta, är snuvig och har fruktansvärt ont i kroppen. Mamma tror att jag ev har fått "grisen", men vi vet inte säkert. idag kan jag åtmindstone klara av att skriva på datorn och så vilket jag har haft problem med innan då fingrarna kändes avdomnade. Tyvärr missar jag marknaden jag skulle varit med på i helgen med smyckena, men det är som det är. Hoppas bara att jag klarar att gå till skolan nästa vecka, men det ska nog gå bra. Vågar inte tänka på vad jag missat denna vecka. Nu måste jag nog sova en stund till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0