För jävla dålig

Det var fruktansvärt vad dålig jag var på att uppdatera... Anledningen är väll egentligen att jag inte har något direkt att berätta. Fast idag har jag det. Söta Betty (läs amanda) fyller 18!! Grattis Grattis :D

Igår var vi hemma hos KB för att fira henne, jättemysigt. Grillat, fruktsallad mm. Fruktansvärt mysig kväll tjejer :)

 

Idag måste jag plugga en del *TRÅKIGT* men det är så det är ju. Ca 40 veckor till studenten. Gud hjälpe mig :P. Och ikväll blir det Greek kl. 18.00. Helgerna går fruktansvärt snabbt... <3







Länge sedan sist, nu igen...

Sedan jag skrev förra gången har jag varit hos min moster för att passa kusinerna, måla lekstuga mm. Sedan har jag varit i värmland i den fina lilla sommarstugan "casa di abel". Sedan var jag hemma en dag då jag fyllde 18!!!! innan jag åkte på semester med mina kompisar en vecka till havet. Den här sommaren har gått forrt med jobb, resor... har knappt haft ngn ledig tid alls. Men det är härligt :). Nu börjar skolan på måndag vilket såklart är trist, men så är det ju varje år. Imorgon är sista dagen på sista sommarlovet, men det känns bra ändå. Och nästa sommar kommer säkert att bli lyckad, längtar så!! Men först ska jag genomlida sista året på gymnasiet, som bara känns som en lång plåga. Men det är bara att riva av plåstret! Sedan väntar vad man vill! :)



 


 


RSS 2.0