Fredag

Är så fruktansvärt arg, eller snarare besviken, på att jag fortfarande är sjuk och därmed inte kan vara med på marknaden i helgen med smyckena. Så jäkla tråkigt! Får ta det lugn i helgen nu då så jag är frisk nästa vecka så jag inte missar så mycket då i skolan... Fatta vad jag måste ligga efter!

Något roligt iaf är att jag på torsdag ska åka till "casa di abel"!!! Älska, älska, älska. Familjen, Alex och Familjen Björell ska med så det blir kul! Och marten' och så :).

Nu ska jag fortsätta med mina smycken. Fatta vad jag tycker jag varit duktig med hemsidan för smyckena. Den är iof inte uppdaterad eller så, men titta gärna in lite :P.

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0