Tisdag

Vaknade vid halv tio. Började plocka undan saker från golvet i mitt rum så att det skulle bli möjligt att dammsuga. Plockade undan i garderoben och byrån och lade in nyttvättade kläder. Dammade. Städade badrummet. Tittade på TV. Försökte åka till stallet men fick punka, så fick putta hem moppen för att ta den andra. Kom tillslut till stallet och var där en stund. Åkte till mormor, men hon var inte hemma. Åkte hem och min syster fixade lite i mitt hår och så såg jag allsång på skansen. Typ första gången jag ser det detta året, men Alexander Rybak var ju med. Vilka ögon!! Tittade på Kronprinsessan Viktorias födelsedagsfirande, mest för att se om min kompis hamnade i bild, vilket hon gjorde flera gånger... Nu tänker jag sova så jag orkar upp imorgon, men ligger antagligen och läser ett bra tag först. Läser en jättebra bok som heter Callgirl på Manhattan. En liten recension kommer när den är färdigläst. Sov sött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0