Onsdag

Efter att jag vaknat åkte jag till mormor då mina småkusiner var där. Vilma var med i stallet och när vi kom tillbaka till mormor så testade Vilma och Selma att åka med mig och Matilda på mopederna (min syster fick börja köra idag!:)). Sedan blev det ett dopp i abbesjö och resten av dagen har jag tittat på TV. Imorgon ska jag vara barnvakt och åka på torsdagskväll. Det är Tomas DiLeva som spelar så chansen att vi skulle vara vid scenen är ganska liten. Om vi är där är det säkert bara för att kasta tomater (vilket inte skulle vara första gången det hände honom). Nu ska jag iaf svara på lite kommentarer och sedan blir det sängen. God Natt!!




Kommentarer
Postat av: vendela

sv: a gillar du the hills :D?

2009-07-15 @ 23:18:50
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0