Elfsborg-ÖIS

Är egentligen inte intresserad av sport nästan alls (enligt mig är speciellt fotboll meningslöst och ont då fotboll t.o.m. startat krig...), så när jag fick erbjudandet om två biljetter till Elfsborg-ÖIS tackade jag nej. När jag kom hem fick jag skäll av pappa. Fick snällt gå och ringa runt bland arbetskompisarna för att se vem som hade biljetterna och om de var lediga, vilket de var. Åkte hem till Daniel som skrattade lätt åt mig... Sedan åkte jag och pappa till Borås. Pappa ångrade nog att han tog mig med, då jag som sagt inte är så insatt i fotboll och "hela tiden" frågade varför de blåste. Men sådant får man tåla. Hade helt ärligt skitkul och träffade/såg en massa känningar. SJÄLVKLART VANN ELFSBORG!! Det är det enda viktiga! Bilderna kommer imorgon. Sov sött :)

//Emsan


1-0 Ishizaki
2-0 Keene
3-0 Bajrami
3-0!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0